Ugrás a tartalomhoz

A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/2333/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Type = Article
Cím:
A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell
Létrehozó:
Piskóti, István
Kiadó:
Corvinus University of Budapest, School of Management
Dátum:
2016
Téma:
Marketing
Tartalmi leírás:
A business marketing mint a marketingtudomány jellegzetes alkalmazási területe határozott szakmai, elméleti fejlődési utat járt be az elmúlt évtizedekben. Jelen tanulmány – a tudományos identitás jegyeit keresve – felvillantja az industrial, a business marketing történetének fő állomásait, diszciplináris alapjait, a meghatározó elméleti megközelítéseket és az aktuális kutatási kérdéseket, trendeket. A tanulmány második része, az egyik meghatározó kutatási kérdést, az innovációorientáltságot vizsgálja. Az elméleti modellek és a szerző többéves, saját kutatási programjának eredményei megerősítik, hogy a business piacokon is az – összehangolt, innovációportfólióra épülő – "innovációs versenyelőnyök" határozzák meg a vállalkozások sikerét, melyet hatékony marketingképességek és -tevékenységek kell, hogy támogassanak.
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Piskóti, István (2016) A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 35-44. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.07
Kapcsolat:
10.14267/VEZTUD.2016.04.07