Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell |
| Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/2333/ |
|---|---|
| Archívum: | Corvinus Kutatások |
| Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Type = Article |
| Cím: |
A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell
|
| Létrehozó: |
Piskóti, István
|
| Kiadó: |
Corvinus University of Budapest, School of Management
|
| Dátum: |
2016
|
| Téma: |
Marketing
|
| Tartalmi leírás: |
A business marketing mint a marketingtudomány jellegzetes alkalmazási területe határozott szakmai, elméleti fejlődési utat járt be az elmúlt évtizedekben. Jelen tanulmány – a tudományos identitás jegyeit keresve – felvillantja az industrial, a business marketing történetének fő állomásait, diszciplináris alapjait, a meghatározó elméleti megközelítéseket és az aktuális kutatási kérdéseket, trendeket. A tanulmány második
része, az egyik meghatározó kutatási kérdést, az innovációorientáltságot vizsgálja. Az elméleti modellek és a szerző többéves, saját kutatási programjának eredményei megerősítik, hogy a business piacokon is az – összehangolt, innovációportfólióra épülő – "innovációs versenyelőnyök" határozzák meg a vállalkozások sikerét, melyet hatékony marketingképességek és -tevékenységek kell, hogy támogassanak.
|
| Nyelv: |
magyar
magyar
|
| Típus: |
Article
PeerReviewed
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
Piskóti, István (2016) A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 35-44. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.07
|
| Kapcsolat: |
10.14267/VEZTUD.2016.04.07
|