Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A digitális kultúra hatása az emberi viselkedésre a gamifikáció példáján keresztül = The impact of digital culture on human behiavor through the example of gamification |
| Tartalom: | http://phd.lib.uni-corvinus.hu/916/ |
|---|---|
| Archívum: | Corvinus Doktori disszertációk archívum |
| Gyűjtemény: |
Állapot = Nem publikált
Témakör = Kultúra. közművelődés, sport Témakör = Szociológia Típus = Disszertáció |
| Cím: |
A digitális kultúra hatása az emberi viselkedésre a gamifikáció példáján keresztül = The impact of digital culture on human behiavor through the example of gamification
|
| Létrehozó: |
Rab, Árpád
|
| Dátum: |
2016-06-16
|
| Téma: |
Kultúra. közművelődés, sport
Szociológia
|
| Tartalmi leírás: |
Kutatásom két legfontosabb megállapítása:
1. A technológia terjedés sebesség miatt egy olyan nemzedék jelenik meg, mely (digitális) kultúrájának kialakításakor nem támaszkodhat elei tudására és tapasztalatára – "magára hagyott nemzedék".
2. A játékszerű gondolkodás messze túlmutat a szórakozáson, társadalmi működési rendszer. Meglátásom szerint a gamifikációs mentális logikák működése (a digitális kultúra számos jellemzőjének összegeként is) meghatározza a digitális kultúrába belépő, de még inkább az ebben nevelkedő emberek viselkedését.
|
| Típus: |
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
application/pdf
application/pdf
application/pdf
|
| Azonosító: |
Rab, Árpád (2016) A digitális kultúra hatása az emberi viselkedésre a gamifikáció példáján keresztül = The impact of digital culture on human behiavor through the example of gamification. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Szociológia Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2016029
|
| Kapcsolat: |