Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A hospice és a haldoklás kommunikációja. A hospice helye a mai világban, a közgondolkodásban és az Y generáció életszemléletében = Communication in hospices and in the process of dying. The place of hospices in our time, in public discourse and in the way life is seen by generation Y |
Tartalom: | http://phd.lib.uni-corvinus.hu/892/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Doktori disszertációk archívum |
Gyűjtemény: |
Állapot = Nem publikált
Témakör = Társadalombiztosítás, szociálpolitika, egészségügy Témakör = Média és kommunikáció Típus = Disszertáció |
Cím: |
A hospice és a haldoklás kommunikációja. A hospice helye a mai világban, a közgondolkodásban és az Y generáció életszemléletében = Communication in hospices and in the process of dying. The place of hospices in our time, in public discourse and in the way life is seen by generation Y
|
Létrehozó: |
Szépe, Orsolya
|
Dátum: |
2016-02-23
|
Téma: |
Társadalombiztosítás, szociálpolitika, egészségügy
Média és kommunikáció
|
Tartalmi leírás: |
A disszertáció egy kérdőíves felmérésre támaszkodva elemzi és bemutatja a fiatalok viszonyulását a halál és haldoklás témájához, összegzi véleményüket és tapasztalatukat a terminális állapotban lévő betegekkel kapcsolatban, valamint egy „pillanatképet” alkot ezen fiatalok tájékozottságáról a hospice intézményrendszerével és szemléletével kapcsolatban. A kutatás fő célcsoportja a 18-25 éves korosztály, ezen belül a budapesti főiskolások és egyetemisták. E viszonyulási jelenségek elemzése: tipizálása, rendszerező áttekintése – reményeim szerint – fontos adalékot nyújt a tanatológiai kutatások eddigi eredményeihez.
|
Típus: |
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
application/pdf
application/pdf
|
Azonosító: |
Szépe, Orsolya (2016) A hospice és a haldoklás kommunikációja. A hospice helye a mai világban, a közgondolkodásban és az Y generáció életszemléletében = Communication in hospices and in the process of dying. The place of hospices in our time, in public discourse and in the way life is seen by generation Y. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2016005
|
Kapcsolat: |