Ugrás a tartalomhoz

 

A hospice és a haldoklás kommunikációja. A hospice helye a mai világban, a közgondolkodásban és az Y generáció életszemléletében = Communication in hospices and in the process of dying. The place of hospices in our time, in public discourse and in the way life is seen by generation Y

  • Metaadatok
Tartalom: http://phd.lib.uni-corvinus.hu/892/
Archívum: Corvinus Doktori disszertációk archívum
Gyűjtemény: Állapot = Nem publikált
Témakör = Társadalombiztosítás, szociálpolitika, egészségügy
Témakör = Média és kommunikáció
Típus = Disszertáció
Cím:
A hospice és a haldoklás kommunikációja. A hospice helye a mai világban, a közgondolkodásban és az Y generáció életszemléletében = Communication in hospices and in the process of dying. The place of hospices in our time, in public discourse and in the way life is seen by generation Y
Létrehozó:
Szépe, Orsolya
Dátum:
2016-02-23
Téma:
Társadalombiztosítás, szociálpolitika, egészségügy
Média és kommunikáció
Tartalmi leírás:
A disszertáció egy kérdőíves felmérésre támaszkodva elemzi és bemutatja a fiatalok viszonyulását a halál és haldoklás témájához, összegzi véleményüket és tapasztalatukat a terminális állapotban lévő betegekkel kapcsolatban, valamint egy „pillanatképet” alkot ezen fiatalok tájékozottságáról a hospice intézményrendszerével és szemléletével kapcsolatban. A kutatás fő célcsoportja a 18-25 éves korosztály, ezen belül a budapesti főiskolások és egyetemisták. E viszonyulási jelenségek elemzése: tipizálása, rendszerező áttekintése – reményeim szerint – fontos adalékot nyújt a tanatológiai kutatások eddigi eredményeihez.
Típus:
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
Szépe, Orsolya (2016) A hospice és a haldoklás kommunikációja. A hospice helye a mai világban, a közgondolkodásban és az Y generáció életszemléletében = Communication in hospices and in the process of dying. The place of hospices in our time, in public discourse and in the way life is seen by generation Y. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2016005
Kapcsolat: