Ugrás a tartalomhoz
TUdományos DOkumentumok Közös Keresője
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
HUN-REN SZTAKI DSD
Gyűjtemény: ELTE Folyóiratok, kiadványok (PPK)
Archívum:
EDIT
Tárolt tételek száma:
318
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
21
-
40
/
318
A digitális eszközök jelentősége a kortárs támogatás (peer-coaching) és az együttműködő inkluzív tanulás során
Tartalom
|
Metaadatok
Huber, Susanne; Lupschina, Rainer; Schwarz, Melanie; Krey, Katja; Daru, Andrea
A fejlesztő értékelés módszertana
Tartalom
|
Metaadatok
Győrfyné Kukoda, Andrea
A féléves egyéni összefüggő gyakorlat eredményessége az intézményvezetők, hallgatók és mentorok véleménye alapján
Tartalom
|
Metaadatok
Kotschy, Beáta; Mogyorósi, Zsolt; Taskó, Tünde
A fényképezés kutatásmódszertani felhasználásának lehetőségei a pedagógiában
Tartalom
|
Metaadatok
Torgyik, Judit
A férfiak alkalmassága és szükségessége a tanítói pályán
Tartalom
|
Metaadatok
F. Lassú, Zsuzsa; Podráczky, Judit
A finn tanárképzési rendszer
Tartalom
|
Metaadatok
Szabó, Tamás Péter; Kärkkäinen, Katarzyna
A fogyatékossággal élő hallgatók helyzete a hazai és néhány külföldi ország felsőoktatási intézményeiben
Tartalom
|
Metaadatok
Kovács, Krisztina
A gyakorlóiskola szerepe a pedagógusjelöltek felkészítésében
Tartalom
|
Metaadatok
Orgoványi-Gajdos, Judit
A gyakorlótanítás egy gyakorlatvezető mentortanár kaleidoszkópján keresztül
Tartalom
|
Metaadatok
Kozsánné Tóth, Marianna
A hatékony tanulás titka
Tartalom
|
Metaadatok
Mikó, Magdolna
A hazai tanárképzés: diagnózis és javaslatok
Tartalom
|
Metaadatok
Hatvani, László
A hazai tanítóképzés helyzete (2000–2019)
Tartalom
|
Metaadatok
Podráczky, Judit
A holland pedagógusképzők szakmai sztenderdjeinek 2012. évi átdolgozott változatáról
Tartalom
|
Metaadatok
Melief, Ko; van Rijswijk, Martine; Tiggchelaar, Anke
A jövő pedagógusai és az inkluzív nevelés, avagy hol tartunk hallgatóink integrált nevelésre való felkészítésében?
Tartalom
|
Metaadatok
N. Tóth, Ágnes
A jövő tanárainak IKT ismeretei és elvárásai
Tartalom
|
Metaadatok
R. Tóth, Krisztina; Molnár, Gyöngyvér
A kategóriák megkérdőjelezése
Tartalom
|
Metaadatok
Gaskó, Krisztina; Kálmán, Orsolya; Mészáros, György; Rapos, Nóra
A kompetenciaalapú pedagógusképzés és az információs műveltség
Tartalom
|
Metaadatok
Koltay, Tibor
A kompetenciák fontossága az életpálya során: az Észak-Alföld régió pedagógusainak vizsgálata
Tartalom
|
Metaadatok
Kovács, Edina
A Komplex Instrukciós Program mint iskolai innováció
Tartalom
|
Metaadatok
K. Nagy, Emese
A kooperatív tanulás szerepe a tanári kompetenciák fejlesztésben
Tartalom
|
Metaadatok
Varga, Éva
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
21
-
40
/
318