Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
	  			Kéz mint a legfinomabb műszer | 
      	
| Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/10590 | 
|---|---|
| Archívum: | EDIT | 
| Gyűjtemény: | 
															Videotár
										 ELTE BGGYK Videostúdió  | 
	    	
| Cím: | 
								 
					Kéz mint a legfinomabb műszer
				 
								 | 
			
| Létrehozó: | 
										 
						Bernolák, Béláné
					 
										
						Szaffner, Gyula
					 
									 | 
			
| Közreműködő: | 
													 
					ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Kutatásmódszertani Csoport
										 
																	
					Bernolák Béláné
										 
																	
					Szaffner Gyula
										 
																	
					Szaffner Gyula
										 
																	
					Bernolák Béláné
										 
												 | 
			
| Kiadó: | 
													 
					Budapest
										 
																	
					BGGYFK
										 
												 | 
			
| Dátum: | 
													 
					2004
										 
												 | 
	    	
| Téma: | 
													 
					mozgássérültek
										 
																	
					szomatopedagógia
										 
																	
					mozgászavarok
										 
																	
					mozgásfejlődés
										 
																	
					kéz
										 
												 | 
			
| Tartalmi leírás: | 
				   									 
					A szomatópedagógia szak felkészíti a gyógypedagógus hallgatókat a rendelkezésre álló terápiák használatára. Elsősorban számukra készült ez az összehasonlító videóelemzés a kéz mozgásfejlődésének ép, és kóros megnyilvánulási formáiról. Az ép fejlődésmenetet életkori szakaszaiban, az agykárosodott gyermekenél látható kóros állapotot, életkortól függetlenül, fokozataiban, spontán helyzetekben mutatja be.
										 
												 | 
	    	
| Típus: | 
													 
					info:eu-repo/semantics/other
										 
												 | 
			
| Formátum: | 
													 
					video/mp4
										 
												 | 
			
| Azonosító: | |
| Forrás: | 
													 
					21´
										 
												 | 
			
| Létrehozó: | 
													 
					info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
										 
														 |