Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A 21. század egyik jelentős fast fashion márkájának közösségépítő és eladásösztönző hatásvizsgálata a közösségi média területein |
| Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/105336 |
|---|---|
| Archívum: | EDIT |
| Gyűjtemény: |
Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (GTK) Szakdolgozatok (GTK) |
| Cím: |
A 21. század egyik jelentős fast fashion márkájának közösségépítő és eladásösztönző hatásvizsgálata a közösségi média területein
|
| Létrehozó: |
Ferkó Réka
|
| Közreműködő: |
Tanács János
|
| Dátum: |
2021-11-21
|
| Téma: |
szakdolgozat
social media
fast fashion
reklámok
|
| Tartalmi leírás: |
INST: Szakdolgozatok (GTK) - Szakdolgozatok (GTK)
A dolgozat arra a kérdésre keresi a választ, hogy jelenleg mennyire növeli a vásárlási hajlandóságot egy márka digitális aktivitása a social media platformokon keresztül. A kutatás fő tézisei közé tartozik, hogy a social media és a fast fashion márkák egyaránt részei az életünknek, ezek életünkkel és szokásainkkal együtt folyamatos változásban vannak, ezáltal fontos információt nyújthat, ha nagyobb rálátást kapunk arról, hogyan is befolyásolják bizonyos tényezők a vásárlási hajlandóságunkat.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
hallgatói dolgozat
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
elte:SWXYCP
|
| Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/closedAccess
|