Ugrás a tartalomhoz

Határon túli magyar tanulók nyelvi akkulturációja Magyarországon: budapesti pedagógusok attitűdjei és tapasztalatai határon túli magyar tanulók nyelvi integrációjára vonatkozóan

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/71039
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (PPK)
Szakdolgozatok (Interkulturális Pszichológiai és Pedagógiai Intézet)
Cím:
Határon túli magyar tanulók nyelvi akkulturációja Magyarországon: budapesti pedagógusok attitűdjei és tapasztalatai határon túli magyar tanulók nyelvi integrációjára vonatkozóan
Létrehozó:
Geröly Anna
Közreműködő:
Győri János
Dátum:
2020-12-11
Téma:
határon túli magyarok
tanulók
nyelvi szocializáció
nyelvi nehézségek
nyelvváltás
tanári attitűd
nyelvi diszkrimináció
multikulturális oktatás
szakdolgozat
Tartalmi leírás:
A pedagógusok a határon túli magyar nemzetiségű gyerekek nyelvi szocializációjával és oktatási integrációjával kapcsolatos attitűdjét és tapasztalatai állnak a fókuszban. Félig strukturált interjú technikával vizsgáltuk a határon túli magyar tanulók nyelvi-és tanulmányi nehézségeit, végbemenő nyelvváltást és az esetlegesen felmerülő nyelvi diszkriminációt.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/masterThesis
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:HN9HVI
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/closedAccess