Ugrás a tartalomhoz

„Magányos küzdelem”. Akadálymentesítési lehetőségek a pedagógusképzésben

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/58617
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (PPK)
Pedagógusképzés
Cím:
„Magányos küzdelem”. Akadálymentesítési lehetőségek a pedagógusképzésben
Létrehozó:
Hoffmann, Rita
Flamich, Mária
Dátum:
2011
Téma:
Pedagógusképzés
Tartalmi leírás:
A fogyatékos tanulók számára a többségi oktatás magányos küzdelem – állítják az érintettek. Mindez a múlt, vagy érvényes ma is, amikor az inkluzív szemlélet hódít világszerte? Vagy ma még igazabb, mint korábban? Hogyan vélekednek erről maguk a fogyatékossággal élő személyek? Írásunk két fogyatékossággal élő amerikai egyetemi tanár tapasztalatai nyomán vizsgálja a befogadást, fedi fel a sztereotípiákat és mutat példát arra, hogyan tanítható a diverzitás elfogadása, tisztelete, hogy könnyebb legyen a ma még „magányos küzdelem.”
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:10.37205/TEL-hun.2011.3-4.22
elte:Pedagógusképzés
elte:233
elte:225
elte:3-4
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess