Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A „hosszú” tanítási gyakorlat hazai tapasztalatai |
Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/58082 |
---|---|
Archívum: | EDIT |
Gyűjtemény: |
ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (PPK) Pedagógusképzés |
Cím: |
A „hosszú” tanítási gyakorlat hazai tapasztalatai
|
Létrehozó: |
Enyedi, Ágnes
Révész, Judit
|
Dátum: |
2009
|
Téma: |
Pedagógusképzés
|
Tartalmi leírás: |
A cikk összefoglalja az 1990-ben alakult Angol Tanárképző Központ (CETT) egyéves, majd féléves tanítási gyakorlatának eredményeit, annak érdekében, hogy a most alakuló tanári mesterképzések tanítási gyakorlatának kialakításához praktikus segítséget nyújtson. Az írás fejezetei kitérnek a CETT tanítási gyakorlatában újszerű elemekre, mint az időkeret, illetve a párban való tanítás (1–3 fejezet), a külső iskolai mentorok kiválasztására, képzésére és a rendszeren belül kapott feladataikra (4. fejezet), a képzőintézmény és az iskolák kapcsolatára (5. fejezet) illetve a tanítási gyakorlatot kísérő szeminárium lényegére, valamint a jelöltek értékelésének alapelveire (6–7 fejezet).
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
elte:10.37205/TEL-hun.2009.4.03
elte:Pedagógusképzés
elte:56
elte:35
elte:4
|
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|