Ugrás a tartalomhoz

A „hosszú” tanítási gyakorlat hazai tapasztalatai

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/58082
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (PPK)
Pedagógusképzés
Cím:
A „hosszú” tanítási gyakorlat hazai tapasztalatai
Létrehozó:
Enyedi, Ágnes
Révész, Judit
Dátum:
2009
Téma:
Pedagógusképzés
Tartalmi leírás:
A cikk összefoglalja az 1990-ben alakult Angol Tanárképző Központ (CETT) egyéves, majd féléves tanítási gyakorlatának eredményeit, annak érdekében, hogy a most alakuló tanári mesterképzések tanítási gyakorlatának kialakításához praktikus segítséget nyújtson. Az írás fejezetei kitérnek a CETT tanítási gyakorlatában újszerű elemekre, mint az időkeret, illetve a párban való tanítás (1–3 fejezet), a külső iskolai mentorok kiválasztására, képzésére és a rendszeren belül kapott feladataikra (4. fejezet), a képzőintézmény és az iskolák kapcsolatára (5. fejezet) illetve a tanítási gyakorlatot kísérő szeminárium lényegére, valamint a jelöltek értékelésének alapelveire (6–7 fejezet).
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:10.37205/TEL-hun.2009.4.03
elte:Pedagógusképzés
elte:56
elte:35
elte:4
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess